BALIK PULAU HALF MARATHON | 4 JUN 2023

 BALIK PULAU HALF MARATHON | 4 JUN 2023

Jom sertai BALIK PULAU HALF MARATHON, anjuran Pusat Khidmat Parlimen Balik Pulau, YB Muhammad Bakhtiar Wan Chik PADA 4 JUN 2023. Pastinya menjanjikan satu pengalaman 'runcation' yang terbaik untuk anda. Cuti sekolah dan paling best, musim durian. Lepas lari, kita makan durian ! Durian menanti anda di finishing line.
.
Maklumat Event:
Tarikh : 4 Jun 2023
Kategori : 21KM, 10KM, 5KM Fun Run
Lokasi Flag-Off : Kompleks Sukan Balik Pulau
.
Untuk kategori kompetitif 10km dan 21km, ada hadiah wang tunai terkumpul sehingga RM40,000. Dan, yang bestnya, ada pelbagai hadiah cabutan bertuah menarik yang kami sediakan untuk anda !
.
Maklumat lanjut untuk ROUTE, REPC, FINISHER MEDAL DAN FINISHER TEE 21KM akan kami kemaskini dalam masa terdekat. Terima kasih .
.
Harga Early Bird kini dibuka untuk 1,000 PENDAFTARAN TERAWAL. Boleh klik link di bawah untuk mendaftar:
.
.
.






Alhamdulillah saya dah daftar untuk Half Marathon 21km. Niat saya sebagai satu motivasi untuk saya teruskan latihan kerana ada sasaran yang perlu saya hadapi. Memang niat tahun 2023 nak lengkapkan 2 HM kebetulan buat kali pertama Balik Pulau anjur dan sesuai pula pada bulan Jun (tengah tahun) dan nanti boleh join pula PBIM pada bulan Disember 2023. 


Jom semua kita sahut cabaran belari untuk sihat pace tolak tepi, kali ni cut off time 4 jam extra 15minit nak banding dengan PBIM. InsyaAllah pasti ramai berjaya tamatkan BPHM nanti. 

Yang dari Negeri lain inilah masanya mengenal Balik Pulau yang cukup indah. Hehe saya dah 6 bulan bekerja di Balik Pulau (sejak 1 Julai 2022) memang akui Balik Pulau sangat mendamaikan ibarat masuk ke alam lain kerana berbeza dengan kesibukan GEORGETOWN. Jauh berbeza dangan apa yang dilihat dengan mata semasa berada di atas Jambatan Pulau Pinang. 

Previous Post Next Post